śledzenia przesyłek

Sprawna obsługa zamówień w sklepie internetowym to podstawa sukcesu. Z tego powodu firmy kurierskie nieustannie pracują nad innowacyjnymi ułatwieniami dla biznesu. Jednym z najbardziej praktycznych rozwiązań jest śledzenie przesyłek, które obecnie jest uznawane niemal za standard. Dowiedz się, dlaczego ta opcja cieszy się tak dużą popularnością wśród właścicieli sklepów online.

Uproszczona obsługa klienta

Możliwość śledzenia przesyłek przez klientów sprawia, że mają oni znacznie mniej pytań do obsługi sklepu internetowego. Jeszcze do niedawna praktycznie każda firma zmagała się z dziesiątkami wiadomości i telefonów od osób, które chciały się dowiedzieć nieco więcej na temat szacowanego terminu dostawy. Bez opcji sprawdzenia lokalizacji paczki nie można było nawet mieć pewności, czy zamówienie w ogóle zostało wysłane.

Obecnie klient może sam sprawdzić, na jakim etapie wysyłki znajduje się jego paczka po przejęciu przez DPD Gdańsk lub inną firmę kurierską. Wystarczy kliknąć link przekazany przez obsługę sklepu online, żeby uzyskać dostęp do monitoringu przesyłki. Opcja śledzenia zamówień to także spore ułatwienie dla właścicieli firmy, ponieważ w kilka chwil mogą sprawdzić lokalizację paczki i przekazać ważne informacje swoim klientom.

Możliwość zlokalizowania zagubionej przesyłki

Praktycznie każdy właściciel sklepu online spotkał się z sytuacją, w której wysłana paczka zaginęła podczas transportu. Funkcja śledzenie przesyłek dostępna u wszystkich kurierów z platformy logistycznej epaka.pl pozwala na ustalenie ostatniego miejsca pobytu wysłanych produktów. To z kolei pozwala skontaktować się z konkretną firmą lub magazynem, zamiast dzwonić po kolei do wszystkich możliwych miejsc znajdujących się na trasie dostawy paczki.

Ponadto szybkie zauważenie nieprawidłowości w procesie dostarczania przesyłki do odbiorcy pozwala na zminimalizowanie skutków pomyłki. Można szybko odzyskać paczkę lub wysłać nowe produkty i poczekać na zwrot od firmy kurierskiej. Śledzenie przesyłek to także niezawodny sposób na sprawdzenie, czy paczka została dostarczona pod odpowiedni adres. W ten prosty sposób można uniknąć wielu konfliktów zarówno z klientem, jak i firmą kurierską.

Profesjonalizm i wiarygodność

Klienci lubią mieć kontrolę nad zamówieniem i nie przepadają za uczuciem niepewności. Skorzystanie z usług kurierów współpracujących z operatorem logistycznym epaka.pl oznacza darmowe śledzenie przesyłek. Brak dodatkowych kosztów tym bardziej powinien skłonić właściciela sklepu internetowego do wprowadzenia do swojej oferty takiej funkcji. Jest to dość prosty sposób na uzyskanie bardzo profesjonalnego wizerunku.

Ponadto śledzenie przesyłek znacząco podnosi wiarygodność firmy, ponieważ zapewnia transparentność na każdym etapie realizacji zamówienia. Dzięki monitoringowi paczek klient nie musi zastanawiać się, czy obsługa sklepu online rzeczywiście wysłała już jego zamówienie. W ten sposób możliwe jest również udowodnienie klientowi, że paczka została nadana w terminie ustalonym w regulaminie lub umowie.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ