Korzyści wynikające z posiadania sklepu internetowego wykonanego w technologii RWD

Nowoczesny internet nastawiony jest coraz bardziej na mobilne urządzenia oraz ich rozdzielczości i możliwości. Jak wynika z raportu Digital, Social & Mobile in 2015 w naszym kraju z urządzeń przenośnych korzysta już ponad 15 milionów osób. Jest to bardzo duża liczba, która stale rośnie. Warto więc wykorzystać ten potencjał we własnym biznesie i zwiększyć swoje szanse na zwiększenie sprzedaży w sklepach internetowych.

Graf1

Urządzenia mobilne, które mają dostęp do internetu, są stale rozwijane oraz oferują ogromne możliwości. Jak wykazuje w swoim raporcie serwis Criteo już ponad 35% transakcji dokonywanych w sieci, to transakcje dokonywane za pomocą urządzeń mobilnych. Z tego powodu, warto jest dostosować istniejące sklepy internetowe oraz nowe e-sklepy do rosnącego grona mobilnych klientów. Nowoczesne sklepy internetowe wykonane w technologii RWD doskonale dopasowują się do każdej rozdzielczości ekranu. Dzięki temu klienci korzystający ze smartphonów czy tabletów mogą korzystać z wszystkich dostępnych w sklepie funkcji. Zakupy w sklepie RWD są o wiele łatwiejsze niż w sklepach, które nie są dopasowane do urządzeń mobilnych. Google w swoich wytycznych dla webmasterów opublikowanych w 2015 roku [https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=pl] w pewnym sensie nakłada na twórców stron obowiązek tworzenia serwisów w technologii RWD. Dodatkowo wprowadzona 21 kwietnia 2015 roku aktualizacja algorytmu wyszukiwarki nadaje stronom i sklepom responsywnym etykietę, dzięki której wyświetlają się one wyże w mobilnych wynikach wyszukiwania.

Jakie korzyści płyną z wykorzystania technologii RWD?

Podstawową z nich jest wygoda klientów odwiedzających sklep. Strona sklepu dopasowuje się do każdego rodzaju urządzenia oraz różnych rozdzielczości ekranu. Łatwiejszy i bardziej estetyczny sklep to większa szansa na zdobycie nowych klientów. Dodatkową korzyścią jest też wyższa pozycja w mobilnych wynikach wyszukiwarki Google.

Graf3

Interesującą ofertę znaleźć można na stronie Agencji interaktywnej WiWi, która w swoim portfolio ma ponad 100 udanych projektów responsywnych sklepów opartych o silnik PrestaShop oraz stron i portali internetowych. Każdy projekt wzbogacony jest o efektowną indywidualną szatę graficzną oraz szereg dodatkowych funkcji.

Artykuł stworzony wspólnie z Agencją Interaktywną WiWi

end

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ