promocja w Tidal

Posiadanie pasji to piękna rzecz. Kto tego doświadczył, ten wie, jak pasja jest ważna dla dobrego samopoczucia, rozwoju oraz pewnego rodzaju poczucia autonomii. Czasami bywa i tak, że pasja zaczyna pochłaniać coraz więcej czasu danej osoby, staje się stylem życia, który można przekuć na pracę zawodową. Zazwyczaj jest tak w przypadku muzyków – oni zarabiają na tym, co kochają robić. Sprzedaż muzyki w Internecie tylko ułatwia wielu z nich pozyskiwanie dodatkowych środków z dystrybucji utworów muzycznych.

Jak zarabiać na muzyce?

Zarabianie na muzyce to temat rzeka. Możesz grać koncerty, sprzedawać płyty, komponować utwory dla innych twórców. Możliwości jest naprawdę wiele, ale w ostatnim czasie dużo zawdzięczamy internetowi i rozwojowi serwisów służących nieograniczonemu streamingowi muzyki. Przyjęła się, chociażby promocja w Tidal – czyli w serwisie, który umożliwia słuchanie muzyki wszędzie tam, gdzie chce tego słuchacz-subskrybent. Choć początkowo stawki zarobione za liczbę odtworzeń utworów danego twórcy mogą nie być zbyt imponujące, to od czegoś trzeba zacząć. Jeśli ktoś tam nie zaistnieje, być może przegapi szansę na zrobienie zawrotnej kariery? Gdzie są ci wszyscy ludzie głodni dobrych brzmieć i nowoczesnych rozwiązań muzycznych? Z pewnością gromadzą się wokół serwisów takich, jak Tidal. Szkoda nie skorzystać z okazji i z uporem omijać tego rodzaju rozwiązanie. Obecność w streamingu to dziś konieczność. Co więcej, nie musisz się na tym znać, by dobrze tam prosperować. Jak to możliwe?

Promocja w Tidal – od czego zacząć?

Przygotuj paczkę utworów, ich okładki i niezbędne informacje w formie tekstowej. Z tak przygotowanym zestawieniem udaj się do firmy zajmującej się cyfrową dystrybucją muzyki. Udaj to może za duże słowo. Wystarczy napisać do nich wiadomość e-mail, by szybko otrzymać odpowiedź zwrotną z konkretną propozycją na wspólne działania. Promocja w Tidal pójdzie jak z płatka, gdy zajmą się tym doświadczeni specjaliści. Dziś korzystanie z agregatorów muzyki to jedno z najlepszych rozwiązań, na jakie można się zdecydować. Dzięki temu promocja w Tidal przyspieszy, a efekty będą widoczne w postaci nowych odbiorców/słuchaczy oraz wymiernych do liczby odtworzeń zarobków. Wiadomo, że im więcej odsłuchać, tym lepiej i tym wyższe wynagrodzenie dla twórcy. Dlatego też istotne jest zadbanie o jakość dystrybuowanej muzyki, a także jej stronę wizualną. Czasami sama okładka utworu magnetyzuje i przyciąga.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ