Prowadząc sklep spożywczy, stację paliw lub dowolnego rodzaju lokal gastronomiczny, istnieje możliwość rozszerzenia podstawowej oferty handlowej o sprzedaż lodów. Wystarczy zaopatrzyć się w zamrażarkę, w której możemy przechowywać lody w opakowaniach lub zainwestować w profesjonalny konserwator do lodów, czyli w sprzęt wykorzystywany do przechowywania, ekspozycji i sprzedaży lodów na gałki.

Czym jest konserwator do lodów?

Jest to specjalistyczne urządzenie najczęściej przybierające formę lady chłodniczej, zdolne do utrzymywania ujemnej temperatury wewnątrz komór, w których przechowywane są lody. Konserwatory do lodów najczęściej wykonane są ze stali nierdzewnej, niekiedy z zewnątrz malowanej proszkowo, dla nadania całości bardziej reprezentacyjnego charakteru. Na rynku znaleźć można zarówno stacjonarne, jak i mobilne urządzenia tego typu. Te pierwsze przeznaczone są do ustawienia w lokalach gastronomicznych, cukierniach, kawiarniach czy sklepach spożywczych. Te drugie przeznaczone są do sprzedaży lodów na targach i różnego rodzaju imprezach okolicznościowych – z ulicy. Konserwatory do lodów, w zależności od modelu, mogą być wyposażone w kilka lub kilkanaście separowanych od siebie komór. Dzięki separacji komór, sprzedawać możemy lody w wielu różnych smakach, nie ryzykując ich przypadkowe wymieszania.

Akcesoria do konserwatorów do lodów

Dodatkowy sprzęt, w jaki warto się zaopatrzyć kupując nowy konserwator do lodów to m.in. gałkownica, czyli narzędzie służące do nakładaniu lodów, pojemniki cylindryczne do przechowywania lodów, blat i nakrycie blatu do konserwatora, a jeśli jest to urządzenie mobilne, parasol lub baldachim, który pomoże ochronić urządzenie przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych. Oczywiście w przypadku urządzeń mobilnych potrzebny będzie nam również agregat prądotwórczy lub akumulator o odpowiednio dużej mocy, który pozwoli na potrzymanie niskiej temperatury przez określoną ilość czasu – w przypadku urządzeń nowej generacji takie minimum to 10 godzin czasu.

Nowoczesne, efektownie wyglądające i wydajne energetycznie konserwatory do lodów to stosunkowo prosty sposób na przyciągnięcie klientów i poszerzenie oferty sklepu, cukierni, kawiarni czy lokalu gastronomicznego. W ten stosunkowo prosty sposób, niewielkim kosztem – nieduży konserwator nie jest urządzeniem bardzo drogim – można zwiększyć obroty i poprawić zyski w prowadzonej przez siebie działalności, zwłaszcza w okresie letnim, gdy wysokie temperatury powietrza skłaniają do sięgania po schłodzone napoje lub właśnie po lody.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ